niedziela, 15 maja 2016

Globus Marsa v.2

W styczniu dla testów zrobiłem mały 10cm globus Marsa w technice decoupage na styropianowej kuli. Szwagier namówił mnie do zrobienia wersji 20cm. Wydrukował nawet dla mnie stosowne mapy na ploterze A0 (dzięki Łukasz). Pełną kulę styropianową 20cm nabyłem na Allegro. Dzisiaj wreszcie znalazłem czas aby się do tego zabrać.

Przygotowania do pracy.

Technika jaką zastosowałem jest identyczna jak w przypadku małego globusa, czyli klejenie rozcieńczonym Wikolem na mokro.




Po trzech godzinach pracy globus był gotowy.


Mankamentem jest to, że dokładność wykonania kuli styropianowej pozostawia wiele do życzenia i musiałem się solidnie nagimnastykować aby dopasować do siebie kawałki mapy co i tak się w pełni nie udało. Ostatecznie jestem zadowolony z uzyskanego efektu. Po wyschnięciu pokryłem globus bezbarwnym lakierem do włosów, który zakosiłem żonce :D . Będzie niecodzienny gadżet w gabinecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz