środa, 8 stycznia 2014

Szkiełko i oko




Spotkało mnie całkowite zaskoczenie. Podczas jednego z wykładów w Planetarium Łódzkim miałem przyjemność poznać pana redaktora Radka Wilczka z Radia Łódź. Jakoś tak od słowa do słowa wyszło Radek poznał moje zainteresowania i pasje. Okazało się jednocześnie, że prowadzi on audycję w Radio Łódź "Szkiełko i oko". Zaproponował mi współpracę w poprowadzeniu kilku audycji. I tak się właśnie wczoraj stało. Z Michałem mieliśmy zaszczyt być gośćmi Radka w jego programie "Szkiełko i oko". Nie powiem trema była spora bo to audycja na żywo, tym bardziej, że o udziale w audycji dowiedziałem się przedwczoraj. Rozmawialiśmy ogólnie o astronomii, obserwatorium w Bukowcu oraz wielu ciekawostkach z astrofizyki. Pół godziny audycji minęło jak 3 minuty. Spokojne moglibyśmy zapełnić nie 30 minut ale 3h. Myślę, że występ był udany. Liczymy również na dalszą owocną współpracę. I jak to się mawia "Pierwsze koty za płoty".

Oczekiwanie na audycję.

Luz...z Radkiem już po audycji. Chyba poszło dobrze :)

Michał przy mikrofonie :)

"Cygaro zwycięstwa"  Michała.
Nie posiadam jeszcze nagrania audycji. Jak tylko będę posiadał umieszczę na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz