niedziela, 26 kwietnia 2015

Interstone 2015

Wybrałem się dzisiaj na kolejną edycję targów minerałów Interstone. W zasadzie z przyzwyczajenia niż z istotnej potrzeby. Troszkę liczyłem na wzbogacenie mojej kolekcji meteorytów ale niestety nic ciekawego nie spotkałem. Tradycyjnie większa część targów poświęcona była biżuterii (raj dla kobiet). Stoisk z fajnymi minerałami było niewiele. Oprócz zakupu dla żonki pierścionka z szafirami zakupiłem dla siebie ciekawy kryształ metalicznego bizmutu. Wygląda bardzo ciekawie. Co ciekawe można takie cuda zrobić samemu w domu. Jedyną trudnością jest zakup 0.5-1kg czystego bizmutu. Można go na przykład kupić na ebay. Muszę kiedyś spróbować coś takiego zrobić. Sam kryształ metalicznego bizmutu wygląda jak na zdjęciach.







Takie cuda można zrobić tak, jak pokazuje to film:



Oprócz tego sporo było kryształu górskiego i tym podobnych.


Następna edycja jesienią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz