poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Interstone


W ostatnią sobotę (28.04) udałem się na organizowane dwa razy w roku targi minerałów. Jak zwykle 80% ekspozycji dotyczyła biżuterii, którą nie bardzo jestem zainteresowany. Sytuację ratowało kilka stoisk z ciekawymi okazami minerałów, choć sporo było też typowych i oklepanych. Bardzo korzystnie prezentowało się jak zwykle stoisko z meteorytami. Moją uwagę wzbudziło się pojawienie pallasytów, których jeszcze nie mam w swojej kolekcji. Niestety ceny okazów były jak dla mnie zaporowe. Odniosłem też wrażenie, że ceny meteorytów od jesieni znacznie poszły w górę. Może mi się uda skombinować jakąś kasę na edycję jesienną targów i wreszcie kupię brakujący pallasyt do mojej kolekcji.



Pallasyty. Drogie to jak diabli.


Aby nie wyjść z pustymi rękoma zakupiłem uleksyt z Maroka. Minerał ten zwany też kamieniem telewizyjnym jest naturalnym światłowodem. Efekt jest naprawdę zdumiewający.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz