sobota, 20 sierpnia 2016

Królicze urodziny.


Dzisiaj Karmelka ma urodziny. Kończy trzy lata. Jest więc młodą króliczką. Za miesiąc minie już rok jak razem z Perełką trafiły do mnie. Są okazem zdrowia choć nie bardzo lgną do człowieka. Karmelka jest bardziej pro ludzka. Wszystkiego najlepszego uszata damo :)




Korzystając z okazji kilka informacji z króliczego świata. Gapcio jak na swój wiek (prawie 10 lat) ma się nieźle choć już bardzo po nim widać, że się postarzał. Mnie i weterynarza bardzo martwią jego zęby z, którymi od zawsze walczymy. Będzie konieczna korekta. Bardzo się tego boję to musi to być zrobione w narkozie/Wchodzi mu też bielmo na jedno oczko. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Ale to pokaże czas.


Z innych informacji. Gościły u mnie Czesławy na przechowaniu.


Próbowałem zaprzyjaźnić parkę uszu - Melona i Delicję. Niestety bezskutecznie. Na szczęście po wizycie u specjalistki pod Warszawą udało się je zaprzyjaźnić.

(fot. Luiza K.)

No i najważniejsze. Dzięki współpracy ze sklepem Leopardus uratowałem dwie pary uszu - Rubla i Aleksa. Są już teraz bezpieczne w Fundacji Królewskiej.

Rubel. (fot. Fundacja Królewska)

Aleks. (fot. Fundacja Królewska)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz