niedziela, 10 kwietnia 2016

Targi Film Video Foto


Bardzo nietypowy model :)
 Tradycyjnie, jak co rok wybrałem się w sobotę na Targi Film Video Foto. Tym razem towarzyszył mi Piotrek. Po nędznej poprzedniej edycji troszkę się obawiałem, że w tym roku sytuacja się powtórzy. No cóż, nadal szału nie ma i d... nie urywa ale było lepiej. Sporo było nowego sprzętu ze stajni Canona, Co ciekawe Nikon występował wręcz niszowo. Dziwne. Szczególnie ciekawe były dwa stoiska sklepów z naszego regioniu Sklep Bez Nazwy i Fotoaparaciki. Mieli sporo nowego sprzętu i mnóstwo obiektywów, które z racji, że mnie znają mogłem przetestować.

 
Moje marzenie :) Trzech muszkieterów.

Jednak całkowitym odlotem był wykład "Odloty Hesji" prowadzony przez Sławka "Hesji" Krajniewskiego moim zdaniem na chwilę obecną najlepszego spottera w Polsce. Sławek uchylił nieco rąbka swojego warsztatu, bardzo ciekawie opowiadał o imprezach lotniczych, w których brał udział. A wszystko okraszone niesamowitym poczuciem humoru prelegenta. Naprawdę warto było brać udział w tym wykładzie.Bardzo się cieszę, że jestem zaproszony na jego wernisaż w łódzkiej Sukcesji.

Początek wykładu.

Próbki zdjęć Hesji:



No cóż - moje wysiadają w przedbiegach. Chyba pora założyć akwarium :/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz