piątek, 27 marca 2015

Targi Film Video Foto

Wybrałem się dzisiaj na kolejną edycję Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video organizowanych corocznie w moim mieście Łodzi. Szczerze powiedziawszy nieco się zawiodłem. Z roku na rok wystawców jest coraz mniej, a co gorsza potentaci w branży jakoś nie mają ochoty promować swoich marek podczas tej imprezy. Dość powiedzieć, że prawie połowa wystawców przedstawiała raczej usługi poligraficzne co biorąc pod uwagę charakter imprezy jest bardzo dużym udziałem. Niestety tradycyjnie brakowało stoisk potentatów jak Canon czy Nikon bo trudno uznać za stoisko tych firma stoiska re-selerów poszczególnych marek. Zwykle sprowadzało się to jedynie do niewielkiej gablotki ze sprzętem. Sytuację nieco ratowały stoiska Sony, Olympusa i Tamrona oraz wiele ciekawych wykładów i warsztatów. Niestety w tym roku nie było możliwości wypożyczenia obiektywu na kilkanaście minut do testów, albo tego nie zauważyłem. Szkoda bo w ubiegłym roku taka możliwość była. Cóż, trzeba pogodzić się z faktem, że targi fotograficzne w Łodzi stają się raczej bardzo lokalną i prowincjonalną imprezą. Szkoda.
Smutne stoisko Nikona. Choć obsługa przemiła to ilość sprzętu nie licuje z marką.



Spory wybór obiektywów Tamrona. Choć nie jest to moja ulubiona marka to jednak ilość szkła na targach była zacna.

Znana marka produkująca między innym dobre karty SD.

Krzyk mody - drony fotograficzno-filmowe.

Ten z prawej to moje marzenie na pokazy lotnicze. Fajny. Tylko ta cena :/

Jak zwykle nie zawiodły fotomodelki choć trudno było się do nich dostać.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz