środa, 25 lutego 2015

Time to Say Goodbye?



Chyba naszła mnie jakaś wiosenna chandra. Złapałem jakąś wielką niechęć do mojego hobby czyli astronomii amatorskiej i astrofotografii. Poważnie rozważam zakończenie tej przygody oraz zaangażowana w pracach OA w ramach AstroMAX. Nie wiem czy ma na to wpływ polska aura, ostatnie pasmo niepowodzeń czy po prostu nastąpiło zmęczenie materiału. Wkurza mnie ciągła walka z pogodą, szukanie miejscówek, niedziałający sprzęt, brak budżetu. Efekty niewspółmiernie małe w stosunku do trudu. Również współpraca z ludźmi nie układa się tak jak bym chciał. No, może z jednym lub dwoma wyjątkami.
Zauważyłem, że większą frajdę sprawia mi fotografia cyfrowa. Tak sobie rozważam, że wyprzedając sprzęt astro mógłbym sobie pozwolić na Canona 70D z jakimś zacnym obiektywem, a może nawet nieco dokładając mógłbym sobie pozwolić na Canona 5D. Drugim obszarem moich zainteresowań staje się też powoli elektronika cyfrowa. Też fajna rzecz a nie wymaga  konieczności odmrażania sobie tyłka na polu. Co z tym wszystkim zrobić? Sam nie wiem. Odczekam jeszcze troszkę czasu . Może mi przejdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz