niedziela, 21 grudnia 2014

Urodziny Uszów :)


Siedem lat temu, w pewien śnieżny, mroźny piątek 21 grudnia około południa byłem umówiony z dziewczyną, z którą wcześniej nawiązałem kontakt na Allegro. Miała do oddania za darmo rocznego króliczka. Na miejscu byłem nieco przed czasem. Dziewczyna przyniosła króliczka w papierowej torbie czy reklamówce. Zamieniliśmy kilka słów i czym prędzej wróciłem do samochodu bo było naprawdę mroźno. W samochodzie uchyliłem torbę i zobaczyłem ślicznego, czarnego z białą plamką na nosku króliczka rasy lewek. Od tego czasu jest moim przyjacielem Gapciem, Czarnym czy Uszami.

Właśnie dzisiaj kończy osiem lat. Oznacza to, że jest już dość leciwym króliczkiem bo na ludzką modłę przekroczył 70. Na szczęście ma się dobrze i liczę na to, że będziemy razem jeszcze kilka lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz