niedziela, 12 października 2014

Festiwal Światła, Interstone, park.

Kończy się bogaty w wydarzenia weekend.  Pierwszym z nich był Festiwal Światła organizowany po raz 4 w Łodzi. Muszę przyznać, że impreza zacna. Choć czasami w tym smutnym mieście się coś dzieje. Brawa dla organizatorów. Mimo, że na Piotrkowskie, Nowomiejskiej czy Parku Staromiejskim były tłumy i to takie, że poruszanie się było ledwo możliwe jestem bardzo zadowolony, że brałem udział w tym wydarzeniu.


Bajkowe podświetlenie kościoła na pl. Wolności.



Dawny ratusz miejski.

Pokaz laserów w parku Staromiejskim.

Parasolki i bańki mydlane na woonerfie 6 Sierpnia.

Parasolki i bańki mydlane na woonerfie 6 Sierpnia.
W sobotę ciąg dalszy atrakcji. Wybrałem się na koleją edycję targów Interstone. Tutaj spotkał mnie lekki zawód bo stoisk z minerałami było raptem kilka. Przeważały wyroby jubilerskie, choć biżuteria z tytanu zrobiła na mnie wrażenie (coś niecoś kupiłem żonce :) )


Tytanowy wisiorek.







Na koniec odbył się mały plener w parku Poniatowskiego.





A na koniec dnia pizza w Presto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz