niedziela, 22 czerwca 2014

Wizyta w Toruniu.

W sobotę, tak jak planowałem, udałem się z wizytą na 3 Otwarty Dzień w Azylu dla Królików w Toruniu. Postanowiłem w końcu poznać osobiście ludzi, których działania obserwuję i wspieram od kilku lat a jakoś nigdy nie miałem ku temu okazji. Pomimo bardzo niepewnej pogody impreza udała się znakomicie. Wspaniali ludzie, śliczne i zadbane króliczki. Nawet nie myślałem, że jest tylu zakróliczonych. Naprawdę było zacnie! Gościem specjalnym był dr Mirosław Krawczyk, który jest wybitnym specjalistą w zakresie leczenia królików. Szczególnie duże wrażenia zrobiła na mnie ta część wykładu, w której Pan doktor mówił o Gąsce - króliczce o którą walczył razem z wolontariuszami z Azylu przez 10 miesięcy. Niestety Gąska odeszła za TM dzień wcześniej. Również ciekawe było przedstawienie zawartości apteczki pierwszej pomocy dla królika. Podbudowałem się znacznie bo takową w domu posiadam, a co najważniejsze jej zawartość jest identyczna z tą, jaką zaleca doktor. Więcej o wydarzeniu na blogu Azylu http://www.azyl.vot.pl/2014/06/zakochani-w-uszach-po-uszy-spotkali-sie-w-azylu-3-dzien-otwarty/#more-2222








Po wizycie w Azylu udałem się z żonką na toruńską starówkę, na której nie byłem ponad 20 lat :)






Dzień minął bardzo intensywnie ale był bardzo udany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz