wtorek, 10 czerwca 2014

To już jest koniec...



(fot. R. Rusin)

Wczoraj zakończyłem Rogalowe Warszaty Fotograficzne prowadzone przez Mistrza Pawła. Muszę powiedzieć, że w przeciągu tych niecałych 3 miesięcy wiele nowego się nauczyłem. Zmieniło się też moje podejście do fotografii. Również spotkałem innych pasjonatów fotografii i wymiana doświadczeń okazała się bardzo pouczająca i cenna. Mam nadzieję, że kontakty się nie urwą i niejednokrotnie będę miał przyjemność spotykania znajomych z kursu na różnych plenerach. Kurs był wart każdego wydanego na niego grosza i gorąco go polecam wszystkim nie zdecydowanym. Chciałbym również osobiście podziękować Pawłowi z ogrom przekazanej wiedzy i sposób prowadzenia zajęć. Tak trzymać.

Mistrz kończy przygodę z Nikonem.
Na podsumowanie zacnego kursu - zacne piwko :) (fot. R. Rusin)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz