czwartek, 16 stycznia 2014

III FMT - checked!

W dniu wczorajszym odbyła 3 edycja konferencji Forum Młodych Techników, której jestem jednym z pomysłodawców i współorganizatorów.. Impreza ta już na trwałe wrosła w kalendarz wydarzeń odbywających się pod naszym dachem. Celem konferencji jest stworzenie platformy wymiany swoich pasji dla uczniów szkół technicznych. W tym roku wzorem lat ubiegłych uczniowie prezentowali swoje dokonania, pasje i wynalazki w zakresie nauk technicznych. Rangę imprezy podniósł honorowy patronat Pani Prezydent Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej, obecność profesorów z Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy pełnili rolę jury w konkursie na najlepszą prezentację, nasi partnerzy – Naczelna Organizacja Techniczna w Łodzi, wydawnictwo Helion, Legrand Polska sp. z. o.o , drukarnia LaserText, Stowarzyszenie Pomocy Królikom, Fundacja Przygarnij Królika i inni. Warto podkreślić, że w zasadzie wszystkie prezentacje były ciekawe i  jury miało nie lada kłopot w ocenie.  Prywatnie bardzo mnie ucieszyły trzy rzeczy, pierwsza - pierwszy raz spotkałem się z moim bardzo dobrym kolegą Zbyszkiem Kluskiem, z którym znam się od co najmniej liceum. Zbyszek jest obecnie profesorem w Zakładzie Fizyki i Struktur Nanometrowych IFiIS UŁ. Dzięki Zbyszku za obecność, druga - obecność na forum organizacji pro króliczych czyli Stowarzyszenia Pomocy Królikom i Fundacji "Przygarnij królika", z którymi już od kilku lat współpracuje. Bardzo dziękuję Agato z obecność, być może uda się rozruszać "zakróliczonych" w Łodzi, trzecia - obecność moich przyjaciół a OA Bukowiec (silna grupa Astromax, której mam zaszczyt być członkiem). Liczę na dalszą owocną współpracę.

Obrady. Zrobiono ze mnie konferansjera. Sznukiem nie jestem ale nie było chyba źle. (fot. Michał Kata).
Ura, bura, szef podwóra? Ja, prezydent? LOL!

Zbyszek i ja dyskutujemy na temat astrofotografii.

"Zakróliczone" stoisko :)

Znany gang z Bukowca. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz