sobota, 25 lutego 2012

Wystawa modeli w MDK

Wybrałem się dzisiaj na wystawę modeli organizowaną w MDK w Łodzi. Tym bardziej, że jednym z wystawców był mój dawny uczeń Rafał. Modelarstwo Zawsze mnie interesowało i jestem pełen podziwu dla ludzi mających tak zacne hobby, wymagające dużej wiedzy, umiejętności i cierpliwości. Jak zwykle nie zawiodłem się. Choć wystawionych modeli było niewiele to i tak poziom niektórych był bardzo wysoki. Największe wrażenie wywarł na mnie kartonowy model w skali 1:300 japońskiego pancernika typu Kongo - Hyei. Świetna robota tym bardziej, że modelarstwo "papierowe" samo w sobie jest trudne.


Inną interesującą mnie kategorią były wojskowe pojazdy gąsienicowe, zwłaszcza czołgi. Ty również było na czy zawiesić oko. Model wykonany przez Rafała przedstawiający niemiecki niszczyciel czołgów Jagdpanther. Świetna robota. Gratulacja Rafał.



Oczywiście model Rafała nie był jedyny. Oto stadko kartonowych modeli różnych typów.


Dziwne, że nie było żadnego przedstawiciela nowych maszyn bojowych. Ciekawe czemu modelarze mało ich wykonują a są przecież również interesujące. Sam chętnie skleiłbym M1A1 Abrams, Merkave czy T90.Na przykład T90 (fotografia modelu witcher19pl z forum http://www.dioramy.fora.pl/)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz